Известие

Collapse
No announcement yet.

Мисля да слагам газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
    Силно изказване, но пък аз от моята съм по-доволен от вървежа
    По-доволен си от газта щото тая кола е разсипана от това гориво, няма и как да върви на бензин без профилактика. А с тая плочка няма как да усетиш съществена разлика във вървежа между газ и бензин, колата е буквално удушена. Ще се шокираш колко добре може да върви твоето 1.3/1.4 ако е в час и на бензин.
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #17
      И без газовото и плочката я карах известно време преди да го сложа. Единствения проблем на колата е ламбдата и това че и изпускат колекторите. Преди да сложа газта си вървеше по същия начин(колекторите ги бях закрепил по едно време да не духат). Общо взето няма разлика. Плюс и факта че съм с метанова плочка което според елементарните ми сметки също играе доста голяма роля. Ама знам ли...

      П.С. Дойде ми на ум че може да не я усещам заради дългата кутия от 16-ка с каквато е колата... Така че не ставам за критерий наистина относно вървежа...
      Last edited by McNicko; d.m.y г., 00:25.

      Comment


      • #18
        Като казах вървежа,имах впредвид,вървежа на бензин,след монтажа на газовата.При мене нямаше никаква разлика,поне осезаема.Разхода си беше около 8 литра и максимална скорост 175-180 км/ч.Пълен-празен,няма значение!178,както си е по каалог и толкоз!Ограничител и
        При газта нещата са други!При добър реглаж на газовата съм постигал скорост от 205 км/ч.Вярно,че условията бяха идеални!Лек наклон,добра магистрала,а и нощния бриз помагаше доста,но все пак на бензин,тая скорост е немислима.Газовата ми беше стандартната за тоя тип инжекциони с изпарител,но с течение на времето деградира,като схема.Автоматичното превключване газ-бензин си отиде на боклука,където му е мястото,клапана на плочката също,бензиновата помпа и тя го отнесе.
        От опит знам,че при бошовите запалителни системи с делко,гърмежите са много по-рядко явление.Там искрата е само една.Не така е при тези с две бобини.Там имаме още една искра в ДМТ и при недобра смес,свещи,кабели и прочие,шанса за салюти са много по-големи.
        Като цяло,газовите създават много проблеми,но все пак и чистят доста.Кола,която на бензин е намислио да я караш(проблеми с дебитомера,ламбда,дюзи,МАП,ТПС и пр.)на газ си перка много добре!Освен това,никога не се съобразяваш как я караш!Разхода не е фрапиращо голям,имам в предвид цената!
        За всекидневна употреба -за!
        Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Аз съм се зарибил да слагам газов инжекцион да изхвърля всичко де е за бенз до колкото разбрах биват два вида едната впръсква газ в течно състояние и не и е необходим изпарител но за сметка на това трябва да се постави потопяема помпа в газовата и да се прокара още една линия която да връща газта както при бенза ! А другата впръсква в газообразна форма дузите са други и трябва изпарител не ми е ясно само зимата как ще се пали специално тая ! Аз съм за прървия вариянт но ще ми стъпи поне 500 лв и доста играчка а другия към 300 с по малко заигравка !
          И все пак някой ако има информация за дюзи за течно впръскване и потопяема помпа за ботилка 80 л да сподели ! Аз сега съм с ланди контрол но нещо хич не съм очерован този ел клапан нещо не се движи добре какви пари могат да се вземат за ланди контрола комп за бенза резервоар помпа дюзи ?
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
            Аз съм се зарибил да слагам газов инжекцион да изхвърля всичко де е за бенз до колкото разбрах биват два вида едната впръсква газ в течно състояние и не и е необходим изпарител но за сметка на това трябва да се постави потопяема помпа в газовата и да се прокара още една линия която да връща газта както при бенза ! А другата впръсква в газообразна форма дузите са други и трябва изпарител не ми е ясно само зимата как ще се пали специално тая ! Аз съм за прървия вариянт но ще ми стъпи поне 500 лв и доста играчка а другия към 300 с по малко заигравка !
            И все пак някой ако има информация за дюзи за течно впръскване и потопяема помпа за ботилка 80 л да сподели ! Аз сега съм с ланди контрол но нещо хич не съм очерован този ел клапан нещо не се движи добре какви пари могат да се вземат за ланди контрола комп за бенза резервоар помпа дюзи ?
            Само за информация да вметна , че Г.И. с течна фаза започва от 3500лв. за 4цил. Цялата уредба е за точно определената кола и не може да бъде монтирана в друга. Тоест може ,но това е все едно да ти махна компа и да сложа примерно от Голф.
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #21
              Газовите инжекциони с течна фаза имат помпа за нагнетяване на горивото и тя е слабото място, никой газаджия няма да ти я препоръча, освен ако не става дума за много скъпо изпълнение.

              ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

              Колеги, няма еднакъв вървеж на газ и бензин! Не ме убеждавайте в противното, просто не е така.Имах 3 коли с газов инжекцион, всякакви настройки и марки на уредбите, но не и боклуци. Винаги на високите обороти се губи мощност, дори на "спортна"настройка. Просто ако си караш, за да пестиш, то наистина няма как да усетиш... Но, ако обичате динамиката, пратете бутилката в кухнята на жена ви.
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Като казах вървежа,имах впредвид,вървежа на бензин,след монтажа на газовата.При мене нямаше никаква разлика,поне осезаема.Разхода си беше около 8 литра и максимална скорост 175-180 км/ч.Пълен-празен,няма значение!178,както си е по каалог и толкоз!Ограничител и
                  При газта нещата са други!При добър реглаж на газовата съм постигал скорост от 205 км/ч.Вярно,че условията бяха идеални!Лек наклон,добра магистрала,а и нощния бриз помагаше доста,но все пак на бензин,тая скорост е немислима.Газовата ми беше стандартната за тоя тип инжекциони с изпарител,но с течение на времето деградира,като схема.Автоматичното превключване газ-бензин си отиде на боклука,където му е мястото,клапана на плочката също,бензиновата помпа и тя го отнесе.
                  От опит знам,че при бошовите запалителни системи с делко,гърмежите са много по-рядко явление.Там искрата е само една.Не така е при тези с две бобини.Там имаме още една искра в ДМТ и при недобра смес,свещи,кабели и прочие,шанса за салюти са много по-големи.
                  Като цяло,газовите създават много проблеми,но все пак и чистят доста.Кола,която на бензин е намислио да я караш(проблеми с дебитомера,ламбда,дюзи,МАП,ТПС и пр.)на газ си перка много добре!Освен това,никога не се съобразяваш как я караш!Разхода не е фрапиращо голям,имам в предвид цената!
                  За всекидневна употреба -за!
                  Ако си с някой 1.7 16 В дзвер и го имаш да му се кефиш , газата е аут!
                  Permanent4 16V - на газ -> изтребител!
                  Но ти трябва авансатор, симулатор на дюзи и евентуално за ламбдата. Така, че газта не е аут
                  Не говоря за газов инжекцион

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Tiger Покажи съобщение
                    Permanent4 16V - на газ -> изтребител!
                    Но ти трябва авансатор, симулатор на дюзи и евентуално за ламбдата. Така, че газта не е аут
                    Не говоря за газов инжекцион
                    Пробвал ли си се с някой на бензин,че си толкова сигорен че е самолет с тая гас?
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                      Пробвал ли си се с някой на бензин,че си толкова сигорен че е самолет с тая гас?
                      Аха

                      Comment


                      • #26
                        Нямам авансатор и за това не мога да твърдя нищо.И друг колега спомена за това чудо и е много доволен.От друга страна,аз си имам един контролен баир!И на бензин и на газ го минавам със 120,но на газ на 4-та,а на бензин на 5-та.
                        Иначе и аз съм за газта и то не само в кухнята
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Нямам авансатор и за това не мога да твърдя нищо.И друг колега спомена за това чудо и е много доволен.От друга страна,аз си имам един контролен баир!И на бензин и на газ го минавам със 120,но на газ на 4-та,а на бензин на 5-та.
                          Иначе и аз съм за газта и то не само в кухнята
                          Ами отвори си малко кранчето на газта за обороти и няма нужда да сменяш скоростта.
                          А газта в кюхнята е с 55-60% КПД, керамичните плотове - 90%, а индукционните котлони - 98%

                          Comment


                          • #28
                            Повярвай ми,не е от кранчето,а самата газ си има кусури.Знам как ми вървеше колата на бензин и сега как върви,след като са се позадръстили дюзите и се е скапал катализатора.Отзад смърди страшно,когато е на бензин.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment

                            Working...
                            X